اخبار موسسه, دوره های آموزشی- ترویجی, سلسله جلسات عمومی, سمینار ها

اطلاعیۀ شمارۀ 1 درباره برگزاری همایش فلسفه برای کودکان (1) در شهر اصفهان

قابل توجه مخاطبان و همراهان موسسه و علاقه‌مندان به برنامۀ فلسفه برای کودک:

اطلاعیه شماره 1:

در راستای فعالیت‌های موسسه پیدایش(رویش دیگر) در حوزۀ فلسفه و فرهنگ و آشناسازی عموم با فلسفۀ زندگی و تلاش در جهت رشد عقلانیت شهروندان، «مرکز ایرانی توسعه و پیش‌بُرد برنامۀ فلسفه برای کودکان» از پاییز 96 به عنوان زیر مجموعه این مؤسسه و  با نمایندگی رسمی از سوی «مؤسسۀ توسعه و پیش‌بُرد برنامۀ فلسفه برای کودکان در دانشگاه مونت‌کِلِر(IAPC)»(مؤسسۀ تأسیس شده توسط پایه‌گذار این برنامه متیو لیپمن) در شهر اصفهان آغاز به کار خواهد کرد.

به این مناسبت و همچنین به منظور بزرگداشت روز جهانی فلسفه، همایشی دو روزه توسط این مرکز در روزهای 24 و 25 آبان ماه برگزار خواهد شد. به این ترتیب، عصر روز اول ابتدا محمدرضا واعظ به معرفی برنامه فلسفه برای کودکانِ موسسه IAPC  خواهد پرداخت و گزارشی از برگزاری دوره های آموزشی، اجرای برنامه های پژوهشی و انتشار کتاب ها و مجلات در این موسسه ارائه خواهد کرد. سپس، حلقۀ کندوکاوی با حضور فعالین این برنامه در شهر اصفهان با محوریت گفت‌و‌گو درباره چالش‌ها و مسائل اجرایی این برنامه در مدارس برگزار خواهد شد.

در ادامه، روز دوم (پنج شنبه ۲۵ آبان ماه) پنج کارگاه آموزش تسهیل‌گری در حلقۀ کندوکاو با حضور دکتر حسین شیخ‌رضایی و محمدرضا واعظ برگزار می‌گردد. همچنین به افرادی که در همایش روز اول و پنج کارگاه روز دوم شرکت می‌کنند، گواهی شرکت در این همایش اهدا خواهد شد.

لذا از فعالان، تسهیلگران، مربیان کودک و پژوهشگران این حوزه و دانشجویان و دانش آموختگان رشته های روانشناسی و فلسفه و مدیران و مسئولین مهدکودک‌ها و مدارس جهت شرکت در این همایش دعوت می شود. علاقه‌مندان باید فرم یک صفحه‌ای پیش‌ثبت نام شرکت در کارگاه‌ها را که درادامه گذاشته شده است دانلود نمایند و پس از تکمیل تا حداکثر دهم آبان به آدرس الکترونیکی info@rooyeshedigar.ir ارسال نمایند. از آنجا که این مرکز قصد دارد از طریق شناخت میزان اطلاع شرکت کنندگان از برنامۀ فلسفه برای کودک به تنظیم مواد آموزشی بپردازد، تکمیل و ارسال این فرم شرط ضروری ثبت نام خواهد بود. مسئولین  همایش پس از بررسی فرم مذکور از طریق ایمیل افراد را در جریان روند ثبت نام قرار خواهند داد. همچنین، جزئیات کارگاه‌ها و روند ثبت‌نام در آن‌ها متعاقبا از طریق وب‌سایت مؤسسه و کانال اطلاع‌رسانی آن در تلگرام اطلاع رسانی‌ خواهد شد.

فرم پیش‌ثبت نام برای شرکت در کارگاه‌های همایش فلسفه برای کودک (1)

 

اطلاعیۀ شمارۀ ۲ درباره مدرسین و عناوین همایش فلسفه برای کودکان (۱)

 

علاقه‌مندان می‌توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 13 از طریق شماره تلفن‌ 32669024 نظرات و پرسش‌های خود را با ما در میان بگذارند.

ارتباط با مؤسسه

 

روابط عمومی مؤسسۀ فرهنگی‌مطالعاتی پیدایش(رویش دیگر)

پی‌نوشت:

[1] The Institute for the Advancment of Philosphy for Children (IAPC)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *