اخبار موسسه, پوستر ها, سمینار ها

به مناسبت روز جهانی «کتاب، کتابخوانی و کتابدار»

«رویش دیگر» برگزار می‌کند:
معرفی ۲۰ اثر توسط ۲۰ نفر

مؤسسۀ «رویش دیگر» به مناسبت روز جهانی «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» و برای پاسداری از فرهنگ کتابخوانی، به معرفی بیست کتاب برجسته در حوزهای مختلف می‌پردازد. در این نشست، هر شخص در مدت پنج دقیقه یک کتاب را به حاضران در جلسه معرفی می‌کند. شرکت‌کنندگان محترم نیز می‌توانند کتابی را برای معرفی همراه خود بیاورند.

پنجشنبه ۲۲آبان۱۳۹۳ ساعت: ۱۷:۳۰
هزینه: دو هزار تومان
اجراکننده: دکتر میلاد شمعی

” روابط عمومی رویش دیگر”

2 دیدگاه در “به مناسبت روز جهانی «کتاب، کتابخوانی و کتابدار»

  1. مرتضي جعفري گفت:

    سلام.درود و سلام بر همه دوستان و مديران خودم در موسسه رويش ديگر.اميدوارم اين جلسه يه جلسه بسيار خوب و پر از صفا و صميميت باشه.اگرچه خودم اون ساعت نيستم اما هميشه علاقه خودم اين بود كه اين جلسه روزي برپا بشه.سلام و درود بر همه دوستاني كه هنوز بوي كتاب و انديشه ميدهند.سلام و درود بر همه كساني كه هنوز از چشمانشون هنگام خواندن كتابي جاري ميشه.سلام بر همه دوستاني كه هنوز با خواندن كتابي قدرت اخلاقي و معرفتي اونها عمق پيدا ميكنه.سلام بر همه دوستاني كه گام در راهي نهاده اند كه با خواندن كتاب چيزي جز تنهايي بيشتر نصيبشان نخواهد شد.سلام و درود براي همه اين دوستان.وقتي من پول رو خوب ميشناسم و ميبينم كه چگونه پول سيطه خودش رو در روان انسانها گذاشته جز سلام و درود و تحيت بر دوستاني كه كنار هم مينشينند تا از كتاب سخن بگويند چيزي ندارم بگويم.سلامي از عمق تنهايي ام.سلامي از عمق رنجي كه انسان امروز از نابرابري و كج فهمي ها ميبرد.سلامي از ته وجودم بر همه اين دوستان.دوستاني كه هنوز انگيزه و شوقي دارند براي خواندن و شاد شدن و اشك ريختن و عمق پيدا كردن در دنيايي كه شايد عشق مرده باشه.دنيايي كه منافع شخصي انسانها بشدت بر دوست داشتن و عشق ورزيدن غلبه كرده و علاجي براي اين همه رابطه هاي ناپايدار جز همين نشستهاي دوستانه و انديشه اي چيزي نيست.دوست داشتم كتاب هابيل و چند داستان ديگر اونومانوي عزيز را معرفي كنم.رنجي كه انسان ميبرد در اون كتاب و زندگي قشنگ و پرمعناي قديس مانوئل (داستان سوم) كه با اينكه بي ايمان است سرچشمه ايمان ميشود.اگرچه نيستم اما حس ميكنم مثل هميشه روي صندلي كنار اتاق نسشته ام و به جمع دوستان و پرمحبت بچه ها نگاه ميكنم ميشنوم و خدا را سپاسگزارم كه اين موسسه در اصفهان هست و مدير موسسه با همه رنج مالي و معنوي كه هست هنوز چراغ اون انديشكده را روشن نگه داشته اند.

  2. واعظ گفت:

    آقای جعفری عزیز ممنون از این همه لطف و محبتی که نسبت به من، مؤسسه و دیگر همکاران داری. امید ما برای بودن از فهم و ادراک عزیزانی چون شما نفس تازه می گیره. دوستون داریم و امیدواریم باز هم در فضای حقیقی و مجازی مؤسسه ببینیمتون و ازتون بیشتر بشنویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *